BLOG
Latest Tech
News
octombrie 11, 2021
O retea WiFi profesionala imbogateste experienta la cumparaturi
In multe dintre articolele noastre de pe blog povestim despre diversele moduri in care o retea wireless ne poate schimba vietile. Caci asta se intampla.
Citeam deunazi cateva concluzii dintr-un studiu facut de analistii Forrester si acolo se spune ca, la nivel european, angajamentul digital va afecta mai mult de jumatate din vanzarile europene in magazine pana in 2021, fie ca o tranzactie directa, fie ca o influenta semnificativa asupra vanzarilor in magazin. Asta inseamna ca in mixul de marketing al oricarei companii de retail comunicarea digitala devine tot mai importanta, implicit prin performantele unei retele wireless capabila sa sustina eforturi de marketing si sa returneze valoare intr-un business.
Printr-o infrastructura wireless corect construita si deplin functionala, anunturile si vanzarile rapide pot fi personalizate pentru a se potrivi profilurilor si preferintelor clientilor individuali. Viitorul magazinelor de retail este strans legat de tehnologie si de evolutia acesteia, experienta offline si online se va imbina perfect, permitand astfel unitatilor de vanzare cu amanuntul sa ofere solutii tot mai complexe si relevante pentru publicul vizat.
Leslie Hand, vicepresedinte al departamentului Retail Insights la IDC, spunea ca "O retea Wi-Fi stabila si rapida este fundamentul pentru tehnologia magazinelor de a putea tine pasul cu noile tendinte in promovare si fidelizare". Acesta este motivul pentru care tot mai multe business-uri au inceput sa-si imbunatateasca infrastructura de retea cu AP-uri din generatia Wi-Fi 6, dar si switch-uri multi-gigabit pentru a suporta o gama larga de infrastructuri si aplicatii conectate in magazin.
Intr-adevar, Wi-Fi rapid, fiabil si omniprezent este esential pentru magazinele care creaza oferte directionate si experiente personalizate pentru clienti. Mai precis, Wi-Fi poate urmari cu maxima acuratete traficul din magazin, dar si timpul petrecut langa un anumit raft sau element (rafturi inteligente). Impreuna cu istoricul achizitiilor (unic, loial sau returnat) si o monitorizare a preferintelor clientilor, aceste date valoroase permit comerciantilor sa realizeze oferte cu adevarat personalizate, sa solicite feedback prin sondaje, dar si sa optimizeze managementul inventarului sau sa consolideze serviciul de asistenta al clientilor.
In concluzie, de retinut este ca se preconizeaza ca cifra digitala va influenta mai mult de jumatate din vanzarile europene in magazine pana in 2021, fie ca o tranzactie directa, fie ca o influenta semnificativa asupra vanzarilor in magazin.
Pentru alinierea la standardul Wi-Fi 6, Net Shape iti ofera atat consultanta wifi de specialitate, dar si echipamente de ultima generatie necesare in realizarea unei infrastructuri wireless de top.
Iti stam la dispozitie cu raspuns la orice intrebare, colegii nostri din Divizia WiFi iti pot oferi cele mai bune solutii de Survey Wireless sau de echipamente pentru o noua infrastructura. Vezi aici datele noastre de contact.
Citeste si:
Citeam deunazi cateva concluzii dintr-un studiu facut de analistii Forrester si acolo se spune ca, la nivel european, angajamentul digital va afecta mai mult de jumatate din vanzarile europene in magazine pana in 2021, fie ca o tranzactie directa, fie ca o influenta semnificativa asupra vanzarilor in magazin. Asta inseamna ca in mixul de marketing al oricarei companii de retail comunicarea digitala devine tot mai importanta, implicit prin performantele unei retele wireless capabila sa sustina eforturi de marketing si sa returneze valoare intr-un business.
Printr-o infrastructura wireless corect construita si deplin functionala, anunturile si vanzarile rapide pot fi personalizate pentru a se potrivi profilurilor si preferintelor clientilor individuali. Viitorul magazinelor de retail este strans legat de tehnologie si de evolutia acesteia, experienta offline si online se va imbina perfect, permitand astfel unitatilor de vanzare cu amanuntul sa ofere solutii tot mai complexe si relevante pentru publicul vizat.
Leslie Hand, vicepresedinte al departamentului Retail Insights la IDC, spunea ca "O retea Wi-Fi stabila si rapida este fundamentul pentru tehnologia magazinelor de a putea tine pasul cu noile tendinte in promovare si fidelizare". Acesta este motivul pentru care tot mai multe business-uri au inceput sa-si imbunatateasca infrastructura de retea cu AP-uri din generatia Wi-Fi 6, dar si switch-uri multi-gigabit pentru a suporta o gama larga de infrastructuri si aplicatii conectate in magazin.
Intr-adevar, Wi-Fi rapid, fiabil si omniprezent este esential pentru magazinele care creaza oferte directionate si experiente personalizate pentru clienti. Mai precis, Wi-Fi poate urmari cu maxima acuratete traficul din magazin, dar si timpul petrecut langa un anumit raft sau element (rafturi inteligente). Impreuna cu istoricul achizitiilor (unic, loial sau returnat) si o monitorizare a preferintelor clientilor, aceste date valoroase permit comerciantilor sa realizeze oferte cu adevarat personalizate, sa solicite feedback prin sondaje, dar si sa optimizeze managementul inventarului sau sa consolideze serviciul de asistenta al clientilor.
In concluzie, de retinut este ca se preconizeaza ca cifra digitala va influenta mai mult de jumatate din vanzarile europene in magazine pana in 2021, fie ca o tranzactie directa, fie ca o influenta semnificativa asupra vanzarilor in magazin.
Pentru alinierea la standardul Wi-Fi 6, Net Shape iti ofera atat consultanta wifi de specialitate, dar si echipamente de ultima generatie necesare in realizarea unei infrastructuri wireless de top.
Iti stam la dispozitie cu raspuns la orice intrebare, colegii nostri din Divizia WiFi iti pot oferi cele mai bune solutii de Survey Wireless sau de echipamente pentru o noua infrastructura. Vezi aici datele noastre de contact.
Citeste si: