Troubleshooting

Evenimente precum pierderea de pachete, întârzierea acestora sau lipsa de conectivitate cu aplicatiile utilizate de client pot fi descoperite si remediate.

Pentru efectuarea Troubleshooting-ului sunt necesare:

  • detalii despre problemele cu care se confruntă clientul (eventuale tipare observate în activitatea rețelei wireless: dificultăți în efectuarea roamingului, întârzieri în transmiterea informației, autentificări eșuate, viteze foarte mici în anumite zone etc.)
  • detalii despre tipul de autentificare (802.1x, PSK etc.)
  • contact direct cu administratorul rețelei pentru acces la Controllerul Wireless, Switch-uri, Router-e, Servere DHCP, AAA sau alte echipamente de retea implicate

Tipuri de activități:

  • verificari buget PoE pe Switch-uri
  • verificari conectivitate Layer 1
  • teste de trafic cu instrumente specializate în locație
  • teste de conectivitate cu entitati 3rd party implicate in proces (DHCP server, AAA server)

- Deep Dive - scanare la nivel de pachete (dacă este cazul)

  • interpretarea măsurătorilor

Livrabile Netshape

  • documentare probleme existente si prezentarea de solutii