Modelul Predictive Survey îl folosim în general pentru elaborarea unei preoferte.

Un Predictive Survey înseamnă elaborarea unui proiect în care se vor prezice suprafețele acoperite fără a măsura efectiv atenuările materialelor în teren, proiectul urmând a fi realizat pe baza informațiilor primite de la client. În general, acuratețea unui Predictive Survey este clasată la 50-60% față de un serviciu Active Survey.

În tabelul de mai jos evidențiem, comparativ, diferențele dintre un Active Survey și un Predictive Survey.

Pentru efectuarea unui Predictive Survey sunt necesare:

  • planurile locației (la scară, de preferat planuri de arhitectură din care să reiasă tipul de materiale folosite)
  • detalii despre numărul de utilizatori
  • detalii despre tipul de servicii folosit via rețea WiFi (web, voce, date, streaming, location, bluetooth)
  • detalii despre volumul de date / utilizator (min/max)
  • detalii despre mobilitatea utilizatorilor
  • detalii despre tipurile de dispozitive ce urmează a fi folosite de clienti (ce modele, care este cel mai slab device)

Tipuri de activități:

  • alegerea modelului de Access Point pretabil la necesitatile clientului (de comun acord cu clientul)
  • alegerea pozitiilor optime pentru AP-urile simulate predictiv
  • configurarea virtuala a AP-urilor simulate predictiv cu setarile corespunzatoare mediului in care se vor instala (pentru mentinerea validitatii survey-ului, aceste setari vor trebui respectate si in momentul instalarii)
  • interpretarea măsurătorilor

Livrabile Netshape

  • generarea rapoartelor WiFi (heatmap) care vor prezuma numarul de echipamente ce urmează a fi utilizate în implementare
  • amplasare Access Point-uri
  • trasee cabluri (cantități)
  • parametrii radio echipamente
  • oferta comercială